Kurs­si- ja opis­ke­lu­tar­jon­taa

Syk­syn 2024 sekä luku­kau­den 2024–2025 aika­na tai­de­kou­lul­la on valit­ta­va­na usei­ta eri kurs­se­ja, tai­de­vii­kon­lop­pu­ja sekä luo­via rat­kai­su­ja ilmais­ta itse­ään tai­teen eri kei­noin.

Lyhyem­pää ja pidem­pää kurs­si­tar­jon­taa 2024–2025

Avoi­men yli­opis­ton uudet perus- ja aineo­pin­to­ryh­mät sekä irto­kurs­si­mah­dol­li­suus
Kroo­nis­ten suti­joi­den uusi ryh­mä tors­tail­le (maa­nan­tain ryh­mä täyn­nä)
Gra­fii­kan syys­lo­ma
Hyvin­voin­ti­tai­teen aloit­ta­vien ret­riit­ti
Hyvin­voin­ti­tai­teen jat­ka­vien ret­riit­ti
Hyvin­voin­ti­tai­teen kevät­ryh­mä 2025
Päi­vä­kurs­sien opis­ke­lu­tar­jon­ta kuvataide‑, vapaa‑, sarjakuva‑, esi­tys­tai­teen sekä digi- ja peli­tai­teen lin­jal­la.

Myös päi­vä­opin­toi­hin eri lin­joil­le mah­tuu vie­lä uusia aloit­ta­jia. Tai­de­kou­lul­la on lin­jao­pin­nois­sa käy­tös­sä jous­ta­va aloi­tus, mikä mah­dol­lis­taa mukaan hyp­pää­mi­sen nopeal­la­kin aika­tau­lul­la. Mikä­li jäit ilman opis­ke­lu­paik­kaa, haluat laa­jen­taa kuva­tai­deo­saa­mis­ta­si, omaan tai­tee­seen kes­kit­ty­mi­nen kiin­nos­taa, tai haluat oppia lisää gra­fiik­kaa, kera­miik­kaa, veis­toa, mal­li­maa­laus­ta, digi­tai­det­ta, ani­maa­tio­ta, dra­ma­tur­gi­aa, teat­te­ria ja klov­ne­ri­aa, kysy lisää 044 726 5031/Kaisu ja aloi­ta tai­de­vuo­te­si nyt!

Hyvin­voin­ti­tai­teen ryh­mät ja vii­kon­lo­put luku­kau­del­le 2024–2025 on jul­kais­tu!

Lisä­tie­to­ja Kai­su 044 726 5031.