saa­vu­tet­ta­vuus­se­los­te

Tämä saa­vu­tet­ta­vuus­se­los­te kos­kee Limin­gan tai­de­kou­lun verk­ko­si­vus­toa osoit­tees­sa https://limingantaidekoulu.fi/. Se on laa­dit­tu 13.8.2024. Verk­ko­si­vus­toam­me kos­kee laki digi­taa­lis­ten pal­ve­lu­jen tar­joa­mi­ses­ta, jon­ka mukaan jul­kis­ten verk­ko­pal­ve­lu­jen täy­tyy olla saa­vu­tet­ta­via.

Täs­sä saa­vu­tet­ta­vuus­se­los­tees­sa ker­rom­me, miten Limin­gan tai­de­kou­lun verk­ko­si­vuil­la nou­da­te­taan lakia digi­taa­lis­ten pal­ve­lu­jen tar­joa­mi­ses­ta, mitä puut­tei­ta sivus­ton saa­vu­tet­ta­vuu­des­sa on, ja miten voit antaa meil­le palau­tet­ta saa­vu­tet­ta­vuuson­gel­mis­ta.

Digi­pal­ve­lun saa­vu­tet­ta­vuu­den tila

Täyt­tää saa­vu­tet­ta­vuus­vaa­ti­muk­set osit­tain.

Ei-saa­vu­tet­ta­va sisäl­tö

Verk­ko­si­vus­to ei ole vie­lä kai­kil­ta osin vaa­ti­mus­ten mukai­nen. Mer­kit­tä­vim­mät esteet saa­vu­tet­ta­vuu­des­sa on lis­tat­tu alla. Kor­jauk­sia teh­dään vuo­sien 2024–2025 aika­na sivus­ton kehi­tys­työn yhtey­des­sä.

Ei-saa­vu­tet­ta­va sisäl­tö ja vas­taa­va WCAG-vaa­ti­mus, joka ei täy­ty:

ILMOI­TA SAA­VU­TET­TA­VUUS­PUUT­TEES­TA

Ota yhteyt­tä, jos huo­maat saa­vu­tet­ta­vuu­des­sa puut­tei­ta eli www-sivus­tol­la jul­kais­tu mate­ri­aa­li ei ole havait­ta­vis­sa ja ymmär­ret­tä­vis­sä kai­kil­le. Ilmoi­tat­han meil­le myös, jos verk­ko­si­vu­jam­me on vai­kea ymmär­tää tai vai­kea käyt­tää. Teem­me par­haam­me puut­teen kor­jaa­mi­sek­si.

Ilmoi­ta saa­vu­tet­ta­vuus­puut­tees­ta säh­kö­pos­til­la osoit­tee­seen: toimisto@limingantaidekoulu.fi tai kaisu.isola@limingantaidekoulu.fi.

Jos huo­maat sivus­tol­la saa­vu­tet­ta­vuuson­gel­mia, anna ensin palau­tet­ta meil­le. Vas­tauk­ses­sa voi men­nä 14 päi­vää. Jos et ole tyy­ty­väi­nen saa­maa­si vas­tauk­seen tai et saa vas­taus­ta lain­kaan kah­den vii­kon aika­na, voit teh­dä ilmoi­tuk­sen Ete­lä-Suo­men alue­hal­lin­to­vi­ras­toon.

Val­von­ta­vi­ran­omai­sen yhteys­tie­dot:Ete­lä-Suo­men alue­hal­lin­to­vi­ras­to, Saa­vu­tet­ta­vuu­den val­von­nan yksik­kö
www.saavutettavuusvaatimukset.fi
saavutettavuus@avi.fi